výhody a mýty

  • úspora nákladov na interných zamestnancov /mzda, odvody, priestory, školenia, auto, telefón atď ..../,
  • vysoká flexibilita,
  • rýchlosť riešenia problémov,
  • profesionalita, diskrétnosť,
  • zodpovednosť za technické problémy riešime my, zákazník sa venuje predmetu svojmu businessu,
  • problémy riešia technici, ktorí sa venujú danej problematike,
  • prehľad nákladov na vedenie a správu IT,
  • bohaté skúsenosti v danej oblasti,

Správa IT techniky formou outsourcingu je v dnešnej dobe vo väčšine spoločností úplne bežnou záležitosťou. Pomáha udržať náklady na IT na minimálnej úrovni, zaručuje trvalé poskytovanie podpory aj počas dovolenkovej sezóny a predovšetkým skladá starosti o IT z vašich pliec. Preto je lepšie ponechať správu IT techniky profesionálom

„Zamestnať správcu IT je výhodnejšie ako outsourcing IT

Vlastným zamestnancom musíte poskytovať priestory, mzdu, zdravotné a sociálne poistenie, stravné atď ...). Zamestnancovi musíte poskytnúť platenú dovolenku, alebo iné zamestnanecké benefity. Okrem bežných nákladov  je v IT oblasti potrebné neustále vzdelávanie a doškoľovanie pracovníkov, čo nie je najlacnejšie. Pre porovnanie - IT technik spoločnosti IT network security od vás vlastné priestory nepotrebuje, nepotrebuje firemné auto a určite si od vás nebude žiadať vianočné odmeny ani ďalšie bonusy.

„Hodinová sadzba za správu je príliš vysoká“

Skúsený IT technik s odbornými školeniami a praxou dokáže väčšinu problémov vyriešiť na počkanie. Avšak účtovník, ktorý sa zároveň „venuje počítačom“, môže rovnaký problém riešiť aj niekoľko hodín. Okrem času, ktorý sám strávi riešením problému, môže v práci prekážať aj ostatným zamestnancom. Preto radšej zaplatiť za jednu hodinu technickej podpory, ako platiť za tri hodiny nič  nerobenia viacerých zamestnancov.

„Mesačné paušálne poplatky sa platia absolútne za nič, aj keď nie sú žiadne servisné zásahy.“

Pokiaľ sa nevykonávajú žiadne dohodnuté servisné zásahy na odstránenie nahlásených porúch, predplatený čas technici venujú kontrolou a prevenciou pred možnými hrozbami, analýzami a tvorbou návrhov pre budúce rozširovanie infraštruktúry. Mesačný paušál však nezahŕňa len podporu, ale aj pohotovosť našich technikov, poprípade náhradný hw /pokiaľ je zmluvne dohodnuté/ napr. poskytnutie notebooku počas reklamácie atď ...  Je to teda aj garancia zachovania kvality poskytovaných služieb.

Naša ponuka zahŕňa kompletný servis v oblasti správy IT a služieb využívaných vo Vašej spoločnosti. Radi preberieme plnú zodpovednosť za beh systémov a dohľad nad vašim systémom. Zbavíme vás tak starostí s riešením technických otázok, bezpečnosti vašich dát, nedostatku spotrebného materiálu či nákladov  na vzdelávanie a rozvoj zamestnancov ...


Tvorba web stránok zdarma Webnode